Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Az arc

2008.08.31. 19:35 | blueraincoat | 2 komment

Címkék: valami

Ezer elmosódott arca volt a víznek, mint a benne élő vágynak, s mégis állandóságában kezdtek kirajzolódni ennek az arcnak azok a vonásai, amit mindig is látni szeretett volna.
A parton ült megint, nézte ahogy a nap megcsillan a hullámokon, s beléjük csíp. Sugarai megtörtek,  s visszapattantak a cseppekről a levegőbe, fel a kéklő égboltozatig. Pillanatról pillanatra változott minden, de a víz mégis ugyanaz maradt.
Hívogatta, halkan a fülébe súgta: „Gyere hadd öleljék át hűvös cseppjeim a vállad, hadd simogassák arcod! Ma is ugyanaz vagyok, mint holnap, mégis percről-percre változom. Nézd rajtam a reggeli gyöngyöket, nézd amikor feltámad a szél, s olyan szürke leszek, mint a felhők, amik az esőket hozzák! Nézz rám este, amikor testem vörösre festve búcsúzik a nap, nézz az éjjeleken, mikor úgy érzed, ha rálépsz az Ezüsthídra, akár a túlpartra is átgyalogolhatsz! Én vagyok a vágyad, arc nélkül ezer alakban és hangulatban; rólam álmodsz minden csatakos éjjelen. Gyere, s merítkezz meg bennem; én vagyok a tisztulás és a feledés!”
Csak ült és hallgatta a suttogást, nézte a fodrokból a homokba kirajzolódó arcokat. Levethette volna cipőjét, s nadrágszárát feltűrve engedhetett volna a hívó szónak.
Tudta, hogy megtehetné és a lelkében ott volt a bizonyosság, hogy újból és újból vissza fog jönni, s csak akkor gázol majd az ölelő hullámokba, amikor meglátja azt az egyetlen arcot...

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr90642351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tulipan67 2008.09.01. 19:14:10

ez nagyon szép!!!!

és az új külső is klassz, gratula

blueraincoat 2008.09.01. 20:11:44

Köszönöm szépen! A részleteken van még mit csiszolgatni, de alakulok úgy érzem, minden téren :-).
süti beállítások módosítása