Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Rövid folytatás

2008.04.15. 07:51 | blueraincoat | Szólj hozzá!

Címkék: munka utazás

A múltkor a kaszinónál hagytam abba, ezt folytatom most röviden.
A vizsga után lekerültem a hévízi kaszinóba. Akkoriban jöhettek be a magyarok először játszani. Addig az átkosban kaszinókban magyar csak kíséretként lehetett jelen és nem játszhatott. Az eredeti tőkefelhalmozás korát éltük, a játékosokon követhettük nyomon vagyonok, egzisztenciák keletkezését, majd eltűnését. Nagyon-nagy pénzek mozogtak és elég sok akkor, vagy ma is közismert személyiség látogatott el hozzánk. A felhozatal vegyes volt, voltak "tisztes" üzletemberek, a meggazdagodás útján, voltak szerencselovagok, akik pillanatnyilag tudták csak meglovagolni az új világ adta lehetőségeket és természetesen ott volt a szervezett bűnözés. Úgy '98-'99 körül jó pár nevével találkoztam az akkori leszámolásokról szóló hírekben. Mivel nem éreztem jól magam és fafejem miatt az egyik főnökömmel sem jöttem ki, hamar szedtem a sátorfámat, volt egy kínálkozó lehetőség, felköltöztem hosszabb távra Júdapestre és a Hiltonban kezdtem el dolgozni. Ideális állapot volt, a cég fizette az albérletet, az akkori viszonyokhoz képest óriási pénzeket kerestem. Erről talán annyit, hogy az akkori "ügyeletes szerelmemnek", aki csak a pénzemre utazott, fél év alatt egy fél autót tudtam venni áttételesen. Aztán persze ennek is vége lett, amikor már nem volt elég a befektetett összeg a kedvesnek. Én meg gondoltam egy merészet, fél év táppénzre hazajöttem és legjobb barátommal végigtomboltunk egy balatoni nyarat. Majd amikor tél lett meguntam az egészet és visszamentem Bp.-re, cégünk egy másik kaszinójába. Innen jött a megkeresés '92-ben, hogy menjek le, afféle kisfőnöknek az akkor nyíló debreceni kaszinóba. Olyan ajánlat volt, amire nem mondhattam szakmailag nemet.
Az a város nagyon érdekes világ volt. A pusztai emberek makacssága és zárkózottsága nemigazán tette a dolgunkat könnyűvé, de ennyit mostanra, azt hiszem a "Debrecen sztori" megérdemel egy külön bejegyzést, úgyhogy folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr28426102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása