Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Ha pedig nincs sehol a szerelem...

2008.04.18. 19:13 | blueraincoat | Szólj hozzá!

Címkék: vers szerelem

...így próbáljuk meg keresni azt, aki majd mindenünk lehet...


Nem voltál sehol



Álmomban, mint elkárhozott pillanat

Az éjben láttam arcodat.

Megégett szárnyú lepkék

Suhogtak a lámpa körül,

Szárnyuk apró csapdosása

Villámot szórt befagyott tó jegén.

Arra mentem, hol a fehér lapról

Könnyed siklással messze tűntél

És mint egy meg nem történt bűntény

Szemtanúja álltam rendőrlámpák kereszttüzében.

Egymagamban oly szembetűnően féltem,

Mint halotti lepel a boncteremben.

Szikék, csontfűrész és márványasztal;

Két szélén vályúk vezetik el

A gennyet és az egyéb testnedveket,

S a félredobott gumikesztyű

Kihúzott fogak vacogása,

Mint a neoncső sercegése ünnepélyes és ütemes.

A csempékből valami édeskés szag áradt,

Mint húsevő virág szívta magába a halált.

De te nem voltál sehol a jéggé dermedt

Csukott szemű meztelen bomlásban.

Aztán rohantam tovább.

Deres fák kérgét téptem le,

Hátha mögöttük bújkálsz.

De te nem voltál sehol.

Évgyűrűkben hold nem világított meg napot.

És kerestelek volna még annyi helyen;

A kövekben, a villanylámpák veszett fényében,

Alvó vadak ketrecében, egy könyv lapjai közt,

Aluljáróban, koszos oszlop mögött,

Könyök hajlatában, tükörben megcsillanva...

De te nem voltál sehol.

Aztán felébredtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr22431893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása