Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Időről időre...

2008.04.29. 12:42 | blueraincoat | Szólj hozzá!

Címkék: zene gondolatok

... megjelennek emberek, sorsok, találkozások az életedben, amiket nem tudsz, s nem is szabad kikerülnöd, ha arra törekszel, hogy az életed minél teljesebb legyen. Néha furcsa, megmagyarázhatalan dolgok történnek ilyenkor. Mintha valami érdekes illat terjengene a levegőben, amiben egyszerre van a tavasz és a halál édeskés illata is. Szeretem ezt a kettős illatot; benne van a születés és az elmúlás. Volt idő, mikor kerültem az ilyen találkozásokat, s nem szerettem érezni semmit sem, egyáltalán nem szerettem a szabadba kimenni, védett a szoba magánya. Most tavasz van, s imádok kint lenni az utcákon, szeretem, ahogy az orgona és a többi virág illata körbelengi a levegőt. Tegnap sárga tulipánokat láttam egy kertben. A többi tulipán már elvirágzott, csak ők álltak ott, némelyikük összecsukott szirommal várta, hogy leszálljon a sötét, volt viszont amelyiknek szirmai még nyitva voltak, s arcát büszkén a lemenő napba fordította. Ilyenek a találkozások is. Időről-időre kinyitjuk és becsukjuk a szirmainkat, s míg el nem virágzunk, bízunk benne, hogy mindezt a megfelelő időben tesszük.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr15446970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása