Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Azt hiszem

2008.12.07. 18:40 | blueraincoat | 1 komment

Címkék: érzés

Azt hiszem Zs-vel veszett ki belőlem végleg a szerelem érzése. Azóta volt pár próbálkozás. Volt, aki nem őt pótolta, hanem teljesen más távlatokat nyitott meg játékunk során. Aztán voltak többé-kevésbé jól sikerült ph érték rendezések, különös dolgok, amikbe a kaland kedvéért belementem, nem szerelmet keresve, just for fun. Aztán vagy volt fun, vagy nem volt. S közben reméltem, hogy megtalál, valaki vagy valami, az az érzés, amire mindig is vágytam, amit Zs  mellett éreztem eddig a legintenzívebben. Igazából nem ugyanazt az érzést kerestem, mert tudtam-tudom, az mindig más. Olyasmit kerestem, amiért érdemes égni és megégni.
Nem jött, nem jön azóta sem; jönni fog még egyáltalán?
Hiszek benne, néha mégis olyan gyenge ez a hit, hogy már imádkozni sem tudok érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr82809726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valaki 2008.12.09. 18:48:09

Hiszen Te túl régen vagy már távol
túl sok minden szól most másról
úgy érzem, nem ismerlek mától
csak nézlek, mint máskor
de igazán, én nem látlak már

Ahhoz túl régen vagy már távol
túl sok minden szól most másról
Úgy érzem nem ismerlek mától
csak nézlek, mint máskor
de igazán, én nem látlak már

(Dure: Nem ismerlek már)

(Valaki, aki nem Zs)
süti beállítások módosítása