Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Matusek returns

2008.09.05. 20:17 | blueraincoat | Szólj hozzá!

Címkék: valami

Na drága naplóm, már jó pár napja nem véstem beléd egy sort sem, pedig annyi minden történt velem, vagy mégsem?

Tegnap kezembe fogtam a boldogult Erzsikémtől maradt sárga neccszatyrot, mert elfogyott a tablettás borom és leballagtam a sarki éjjel-nappaliba, amit a köznyelv csak Lenyúllak diszkontként emleget. Persze, mert a Kovacsek a tulaj megveszi a Tecso-ban az olcsó cuccost lejárat előtt egy héttel, aztán akcióban eladja az okos népeknek a kétszereséért. De nem hülye ám ez a Kovacsek, mert egyetemistákkal dolgoztat éjjelente. Láttam ám én! Ott tanulmányozza a jegyzeteit az a szerencsétlen Erika is éjjelente, napközben meg orvosnak vagy minek tanul, de inkább vagy minek, mert a drága lélek agyilag is szőke. Múltkor is kérdezem tőle, hogy hol találom a Kiskunegészfélvölgyi Kéknyelűt, erre meg kihoz nekem valami lengyel szalámit, hogy ezt vegye Matusek bácsi, mert a főnök nem fizet ki, ha nem adok el belőle az éjjeli műszakban két rudat, mert holnap lejár a szavatossága. Ott könyörgött, hogy vegyek legalább 10 dekát, ha kell még remegni is fog a keze, amikor megpisiltet. Mondtam én neki, hogy Erika egyszerű vagy te, mint a faék, mert szalámit én akkor vettem nálatok utoljára, amikor a Podolák megcsúszott a lépcsőn és két napig nem tudta kinyitni a boltját, mert addig tartott, amíg összerakta az Obermájer doki a szilánkos bokatörését, akkor is úgy elmászott előlem, hogy a hűtő mögül tudtam csak előimádkozni albán mozgalmi dalokat énekelve. Na ez az Obermájer is jó kis firma, azt mondják sebész, de én bizony emlékszem rá, amikor '69-ben még az Állami Húsfeldolgozóban csirkét bontott. A diplomáját is az Ecserin vette, először csak fél disznót fizetett érte, de amikor az öreg Lakatos Frici bácsi fia megfenyegette, hogy nem lesz ez így jól, mert a disznó mindig eldől a tisztaszobában, nagy duzzogva adott érte egy másik felet is, a Lakatosék gyerekei két hétig játszottak vele, mert azt hitték, hogy Lego. Hát ja, az emlékek, vannak azok bőven kedves naplóm! Lényeg a lényeg, Erika csak megtalálta a Kéknyelűt, hogy legyen mivel bevennem a gyógyszereimet. Én meg még benéztem a régi elvtársakhoz a parkba sakkozni, mielőtt hazamentem, mert ezeknek mindig hiányzik egy paraszt a készletből.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr71650273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása