Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Kis esti füstölgés

2008.07.29. 18:58 | blueraincoat | 4 komment

Címkék: gondolatok

Pár hete megint szakítottam az elveimmel. Miután konzekvensen töröltem magam a társkeresőből, (mivel elegem lett a sok besavanyodott Arankából) a lehetőségek korlátozott volta miatt visszaregeltem máshova.
Keresgettem a potenciális jelöltek között és azt hittem déja vu-m van.
Ha jól emlékezem, Rejtőnél azt kérdezték, hogy ez a betegség halálos-e.
Az arcok ugyanazok, sokan közülük -persze én is- már évek óta. Nézegettem a lányok képeit, jó pár helyen cickó kirava, tobzódnak az erotikus fehérneműk, már csak a "dugni akarok" felirat hiányzik.
Szegény tündérek aztán meg csodálkoznak, hogy a végén egy -jobb esetben többé-kevésbé jól sikerült- éjszaka jut nekik. Igaz ez is valami. PH érték lerendezve, a Duracell elemnek is jól esik a kis pihenés néha...
És erről szól az egész. Mindkét nem többsége csak ezt akarja. Természetesen az elfogadott társadalmi normatíváknak megfelelően: a férfi minél több nőt hág meg, annál nagyobb bika; a nő pedig kénytelen társkeresésnek álcázni ilyen irányú vágyait, különben lebüdöskurvázzák.
Voltak olyanok az életemben, akik be merték vallani, hogy bizony nem akarnak ennél többet. Mivel akkor én sem akartam mást, becsültem az őszinteséget, nem voltak felesleges szólamok, nagy szavak, be nem teljesített ígéretek, hanem csak kellemes és felszabadult percek, miközben a szívem mélyén többre vágytam, vagy tartottam érdemesnek magam.
Aztán ódákat tudnék regélni a képcsere utáni eltűnésekről. Rendben van, hogy nem ilyen lovat akar a drága lélek, de mivel már nem tizenéves az emberfia, meg lehet ezt is úgy írni, hogy az értelmesebbje meg is értse. Kétségkívül egyszerűbb válasz a nem válasz, de szerintem a "nem" válasz inkább válasz.
Képtelenek vagyunk bármiféle kompromisszumra. Látunk egy képet, s ha azon nem a herceg van és nem is fehér lovon, már baromira nem tud érdekelni bennünket mögötte az ember. Aztán továbblépünk, hisz a sok kiéhezett ott áll szépen sorjában, mint nyers hús a piacon. Mindig van, ami pirosabb és ínycsiklandozóbbnak tűnik annál, amit éppen nézünk. Csak azt nem tudhatjuk, hogy az a szép piros husika nem lett-e éppen már ötször lemosva ecettel, mert már bűzlött.
Nagy a választék, s közben elfelejtjük a legelemibb dolgokat. iIyen értelmetlen szavakat, mint pl.: lélek, benső, ember. Nem érdekel bennünket. Döntünk egy kép, netán pár mondat alapján, aztán ha sikeresen mellényúltunk megint, másnap újra kimegyünk a piacra és más hentesnél vásárolunk.
Láthatod egy kép alapján az embert? Látod a gesztusait, hallod a hangját, ismerheted a gondolatait? Ugyanúgy nem tapogathatod meg, mint a húst.
Ebben a hülye fogyasztói társadalomnak nevezett, ingerekkel teli valamiben egyre jobban kivész belőlünk a másik megismerésének vágya. Nincs, nem akarjuk, hogy legyen rá időnk, hogy megismerjünk, megtapasztaljunk, s netán idővel meg is szeressünk valakit pusztán azért, aki.
Megyünk tovább, tarisznyánkban a balsikerekkel, egyre jobban megkeseredve.
S közben nem jövünk rá, hogy saját magunk vagyunk azok, akik semmit sem teszünk a boldogságért.
Talán már a szó jelentését is inkább a Wikipédián keressük, mint magunkban...

 

P.S.: Kíváncsi voltam és megnéztem, nincs ilyen szócikk :-).
 

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr51591447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.07.30. 11:33:24

Szia! Lassan átállok én is. Pont erről írtam... Persze nem ilyen szépen. Így csak te tudsz ;)

blueraincoat 2008.07.30. 15:59:45

Köszönöm! Álszerénységem bele is pirult, ami a szépen írást illeti :-). Én inkább azt mondanám, másképpen foglamazunk, de ugyanazt mondjuk :-).

Valaki 2008.07.30. 20:23:43

Ne!
Ne nézz félre!
Ne félj Önmagadtól!
Ne futamodj meg.
Ott vagyok én is a Tükör mögött.
Nézz át rajta, láss mögé és megtalálsz.
Segítek neked!
Szeresd amit a Tükörben látsz!
Ez Te vagy!
Fogadd el Önmagad és szeresd!
Szeress!

A Tükörképed is a szemedbe néz és látja Lelkedet.
Ha a szemedbe nézek én is látom.
Tudom, hogy a Mélység, a Titok Benned lakik.
Nem nehéz szeretni.
Vedd hát elő ezt a Tükröt ha bíztatás kell.
Nézz bele és nem leszel egyedül.
Mi hát a Tükör?
Hideg?
Kemény?
Sima?
Csillogó?

A Tükörkép én vagyok vagy TE?

ÉKT

blueraincoat 2008.07.31. 10:10:59

"Isten útjai nem a mi útjaink, és a titkok az övéi, s csak a kijelentett dolgok a mieink, ezért amit most még nem értünk, majd odaát megértjük, mert most csak a szőnyeg visszáját látjuk, s tükör által, homályosan..."
süti beállítások módosítása