Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

"Az úri közönség mulat"

2008.06.16. 07:46 | blueraincoat | 2 komment

Címkék: mindennapok

Szombat, megint rendezvény. Ezúttal esküvő egy hajón. Az egyik neves helyi szálloda adja a kaját, egy jónevű nyugdíjas diszkós és mi vagyunk az attrakció.
Megérkezik a vendégsereg. Úristen, ez egy esküvő? Lehet, hogy ennyire falusi vagyok, de a 70 főből kb. 10-en van öltöny, a többi, mintha laza nyári hajókázásra készülne, farmer, a hölgyeken persze elegáns ruha, de olyan, amivel akár színházba, akár üzleti tárgyalásra is lehet menni. Na mindegy, mi szórakoztatni vagyunk itt. Kihajózunk, kaja tálal, az úri közönség mulat. Én figyelem az órákat, mert ez a mániám. Na ennyi Breitlinget sem láttam eddig egyben. Darabja legalább hétszázezer. Hát, ezek sem a szegényházból jöttek. De normálisak. Mulatnak, szolídan, visszafogottan. Éjfél felé menyasszonytánc helyett tortazabálás. A hajó köröz az éjszakai vizen, kint szakad az eső és hideg van.
Aztán éjjel kettő felé egy telefon. Kirabolták a helyet, ahol alszanak. Mindenki pánikban, gondolkoznak kitől, mit vihettek el. Aztán a jó hír, el is kapták a betörőt. Egyik vendég meg is jegyzi, biztosan azért törtek be, mert látták, milyen autók állnak a ház előtt. Mondjuk az azért tiszta volt eddig is, hogy nem Ladával érkeztek. Hajó a víz közepén, enyhén hisztérikus téblábolás, hogy kössünk már ki. Kikötés. Pánikszerű menekülés, a hajó perceken belül elnéptelenedik, csak a személyzet marad. Az úri közönség fejvesztve hazarohant. Ifjú pár (kb. 45-ös férj, 30 elején járó feleség) enyhén összetörve, aztán ők is elcuccolnak. Mi bepakoljuk a rekvizítumokat az autóba, érkezés haza fél hatra. Alvás d.u 4-ig.
Az este folyamán elnézegettem őket, akarva-akaratlanul hallottam, ki merre járt. Nemcsak Bélatelepig jutottak el... És gondolkozom, mi is hiányzik belőlük. Aztán ébredés után rájövök. Ők mindent megtehetnek, mert megvan rá a lehetőségük anyagilag. Csak örülni nem tudnak semminek.
Mennyivel jobb nekem élve máról holnapra, úgy hogy még mindig rá tudok csodálkozni a természet apró csodáira, vagy egy furcsa formájú kődarabra...
Azt hiszem most elégedett vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr37522377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.06.16. 08:06:55

Igen!Ezt nevezzük önámításnak!Mert mi mást is tehetnénk?Mi is szívesen lubickolnánk a jólétben ,járnánk szép autóval,utaznánk szerte a világban."Rácsodálkoznánk" a történelmi,művészeti szépségekre....Csak nem tehetjük,így marad rácsodálkozni ,egy kő.
Magyarul:irigyek vagyunk.

blueraincoat 2008.06.16. 11:00:08

Tudja Isten... Pont nem irigykedtem rájuk, inkább sajnáltam őket.
süti beállítások módosítása