Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Arról, miért is ezt a nevet kapta a blogom

2008.04.09. 11:57 | blueraincoat | Szólj hozzá!

Címkék: mindennapok

Szeretem Cseh Tamás zenéjét, Bereményi szövegeivel, kis magyar valóság anno és most, hiszen minden és mégis oly kevés változott. Elvtársak mentek, jöttek urak. Közértből lett non-stop és így tovább. Nekem ezek a számok mind a mai napig aktuálisak. Mielőtt blogírásra adtam a fejem, motoszkált bennem ez az idézet:

 

"Micsoda útjaim voltak nekem - szólt Desiré -, most, hogy emlékezem. Micsoda egy zűrzavar, hány tévedés, tán hazudtam is, és volt egy kevés... És volt egy kevés - nem is tudom, hogy hívjam ezt. Talán volt egy-két este, ami nincs megnevezve, és valószínű, hogy már így is maradnak, nevezetlenül...

Ha én meg nem nevezem, más senki sem meg nem nevezi azt a kevés, azt a kevés - nem is tudom, hogy micsodát, amiben voltam szereplő.

Márpedig ahogy ez kinéz, megnémulok, s az a kevés is tűnni fog. Az a kevés - nem is tudom, hogy hívjam azt, talán csak így: volt egy-két este."

 

Az én életemben is volt egy-két este, megnevezve és megnevezetlenül, voltak, s lesznek nappalok is, erről fog szólni ennek a blognak a története.

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr61418200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása