Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

A Para Béla akták II.

2008.11.19. 20:18 | blueraincoat | Szólj hozzá!

Címkék: para béla akták

1. jegyzőkönyv
(megj.: a kihallgatótiszt neve nem maradt fent, a jegyzőkönyv csak kód alapján említi.)

THM 39,2%: - Mit ül maga itten! Álljon már fel a kutya Úristenit, ha bejöttem!

P.B.: - Jóvanna, mit kell így üvöltenie magának, tudhassam én azt, hogy ki maga? Itt vagyok már harmadik napja és eddig csak a pribékjei kínoztak, meg a remegő kezű takarítónéni! Kikérem magamnak az ilyen bánásmódot!

THM 39,2%: - Maga ha így folytatja a negyvenet se kéri ki többet szombat este a kocsmában!

P.B.: - Ne fenyegessen már az elvtárs, nekem jogaim vannak!

THM 39,2%: - Majd mutatok én magának olyan jogot! (egy boruló szék és egy, a padlón koppanó kivert fog zaja hallatszik).

P.B.: - Nem kell ám lögtön felkapni a vizet, én cak kéldeztem. Maga meg cak üt, nézze má' meg az ingemet cupa vér!

THM 39,2%: - Kuss! Én kérdezek, maga válaszol! Értve vagyok?

P.B.: - (kelletlenül, véres száját törölgetve) Igenis nagyságos főezredes elvtársúr!

THM 39,2%: - Ne főezredesezzen, magának csak THM 39,2% vagyok! Tudja maga miért került ide?

P.B.: - Jelentem, nem.

THM 39,2%: - Úgy, szóval nem tudja! Gondolkozzon! (ajtócsapódás, a kihallgató elhagyja a helyiséget).

(A jegyzőkönyv tanúsága szerint kb. fél óra elteltével újra benyit.)

THM 39,2%: - Gondolkozott Béla?

P.B.: - Jelentem olyat én nem tudok, amióta a máriapócsi búcsúban nyolcévesen fültövön csapott a gyerekhintáról elszabadult rózsaszín lovacska, amin a Kissék Esztikéje ült.

THM 39,2%: - (békülékeny hangon) Béla, Béla, hát azt hiszi, mi mindezt nem tudjuk? (sejtelmesen, halkan) Béla, Béla, mi mindent tudunk magáról! Azt is tudjuk, amikor 12 évesen a csizmaszárába dugta a kecske hátsó lábát, a Valusek bácsi meg azt hitte, hogy motorozik, mert rövidlátó volt. Béla, Béla, hát lássa már be, nincs mit tagadni, mi mindent tudunk magáról! Emlékszik, amikor 8 évesen békát csempészett az apja gumicsizmájába? Látja, mi ezt is tudjuk, előttünk nincs titok. Vallja hát már be!

P.B.: - Nemes pribék úr! Mit kellene nekem bevallani, békés ember vagyok én, ha kicsit fura is, amióta belémcsapott a villám, aminek az asszony fogta a nyelét.

THM 39,2%: - Látom Béla, már kezdi sejteni...

P.B.: - Sejtenék én már bármit, csak mehetnék haza...

THM 39,2%: - Ha mindent elmond Béla, ígérem gondoskodok róla, hogy harmadolással 5 év múlva szabaduljon!

P.B.: (meglepett hangon) - De hát miért akarnak engem egyszerű kábelfektetőt és fusizó antennaszerelőt, akibe belecsapott a villám, aminek a feleségem fogta a nyelét elítélni nemzetes főezredeselvtársúr elítélni? Nem tettem én semmi rosszat, ha csak azt nem róják fel nekem, hogy a Kistarcsai bácsitól, aki paralízisben szenved félrészegen elvettem 72-ben a botot a művelődési házban a Koós Jancsi koncerten? Hát olyan nagy bűn volt az, kérem szépen?

THM 39,2%: - Látom Béla nem érti. De maga kereste magának a bajt. Én most kimegyek, a kollégáim kezelésbe veszik, holnap visszanézek, hátha jobb belátásra jut addig.

(ajtócsapódás, jegyzőkönyv vége)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr11778419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása