Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Számvetés

2008.09.09. 08:05 | blueraincoat | 4 komment

Címkék: gondolatok

Sokat szerettem és sokat szenvedtem. Felzabáltak és hagytam, hogy mindent felzabáljanak belőlem; érzéseket, lelkem rejtett bugyrait, a testem, szemem mindig reménnyel teli csillogását. Betörtek és megtörtek, a hátam meghajlott, mint téli viharokban a kopasz fák. Sokminden kiveszett belőlem, sokszor csak a vacogó sírás maradt az egyedül-éjekben. S voltak persze örömök, néha fájón szépek. S most eljött a számvetés ideje. Vele egy új hajnal is, mely utat mutat a Napba. Elindulok rajta. Lassú és kényelmes léptekkel. Már nincs miért sietnem, szárnyaim testem mellé simulnak. Hosszú és bizonytalan ez az út, ma még nem tudom, hova visz, csak az látszik biztosnak, hogy messze a megtagadhatatlan múlttól. Megérkezem egyszer? Csak az Isten tudja a választ, de ő hallgat, már évek óta. De mennem kell, túl sokáig néztem a vízparton a köveket, a hullámok furcsa rajzait a homokon. Vállamra veszem hát minden bűnöm, azt ami még maradt belőlem, s hagyom hogy meztelen talpam harmat csiklandozza a hajnali réteken.

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr91654996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valaki 2008.09.09. 13:36:29

Ha ablakunkon kihajolva várjuk emberünket, akkor kicsikét mégiscsak kicselezzük az időt, mert egy pillanattal előbb vehetjük észre. Hát még, ha az utcasarkán lessük, hogy jön-e már. De meddig mehetünk elébe egy életen át?

T. 2008.09.09. 16:24:07

Ha javasolhatom, ne a megkövesedett emlékeidet vizsgálgasd, ellepte már őket a víz. Előre nézz, és előrefelé indulj, egyenesen járj. Hajóvonták találkozása tilos! :-D

Zsüzsü · http://zsuzsupoem.blogspot.com 2008.09.09. 23:39:44

Ne haragudj, mindig eszembe juttatsz egy idézetet. :)
"Amikor gyenge vagy, akkor vagy a legerősebb. Amikor semmid sincs, tiéd az egész világ. Amikor végképp elbuktál, és úgy érzed, már nem bukhatsz alább, akkor már csupán egyetlen sóhajtás a győzelem. Egyetlen sóhajtás. Sóhajts! Fújd ki a levegőt, ereszd el a kétségbeesést, ereszd el dühödet, ereszd el a görcsös akaratot!"
(Colin J. Fayard - A Tűz Napjai)

blueraincoat 2008.09.10. 08:03:03

Márai írta volt, hogy a dolgokat "meg kell várni egy angyal türelmével". Ha angyal nem is vagyok, de most várok; amíg kell.
A hajóvonták találkozása pedig csak Engelhartzellnél tilos, mert ott a Duna apad, a hajnal meg hasad :-). A geológiai régészetről meg már úgy érzem nem akarok többet tudni, irány a fejlődés lehetőségének kutatása :-).
Arra pedig, hogy a görcsös akaratot el lehessen engedni szerintem meg kell érni. Nem egy egyszerű küzdelem, hiába tudta ezt az agyam már hosszú ideje, a szívem mindig tiltakozott ellene.
Köszönöm Nektek, amit írtatok, mind nagyon igaz :-).
süti beállítások módosítása