Az időjárás nálam:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Sonja White (törölt): Ha esetleg erre jársz, járj felém is. Vár egy meglepetés ;) (2010.04.15. 12:11) The Mystery of Love
  • blueraincoat: Szia! Én maradtam és egyelőre jó döntésnek látszik, hogy nem kapkodtam el a dolgokat. Köszönöm, h... (2009.03.13. 11:07) Hókusz-pókusz
  • vaneva: szia : ) érdekes...megkértek írjak egy vázlatot Menni vagy maradni címmel, beütöttem a keresőbe ho... (2009.03.12. 21:18) Hókusz-pókusz
  • blueraincoat: Nagyon rendeződni látszik :-). (2009.02.11. 18:33) Érdekes...
  • Sonja White (törölt): És rendeződik? Vagy csak látszik? :) (2009.02.10. 22:34) Érdekes...
  • Utolsó 20

Utazások az életnek nevezett hullámvasúton

Történetek az életemből, az életemről, gondolatok, valamik, zenék, dolgok, amiket emlékül hagyok fiamnak és mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy olvas.

Címkék

Álmok

2008.05.10. 08:27 | blueraincoat | 2 komment

Címkék: gondolatok

Álmodtam az éjjel, furcsa, zavaros és mégis szép álmot. Voltak benne régi nők, bennem maradt soha meg nem történt beszélgetések, keserű szavak, kérdések, amiket nem lehet feltenni.
Aztán jött valami fuvallat, valami olyasmi, mint amikor látod a faleveleket céltalanul az utcán, s azok másnapra eltűnnek az utcaseprők keze nyomán. Már csak egyvalaki volt ott. Az arcát nem láthattam, mégis tudtam Ő az. Éreztem egy mosolyt, láttam egy szemet, a haja színét, egy ölelést, egy összebújást, valami kimondhatatlan összetartozást. Belém ivódott az illata, minden mozdulata. Tudtam lehetetlen ez az álom, mégis mint valóság volt velem. A karjaimban tartottam, Ő hozzám bújt, nem szóltunk egy szót sem, némán volt szép az ölelkezés és minden pillanat.
Álmodtam, s ott volt minden érzés, minden vágy; az elérhetetlen összes érdek nélküli gyönyörűsége...

A bejegyzés trackback címe:

https://micsodautjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr76462277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valaki 2008.05.10. 15:37:46

Társasjáték
Játék neve: Élet
Mindannyian ismerjük többé kevésbé szeretjük
Sokféleképpen játszhatjuk.
Lehet szellemi, fizikai, tudatos, tudattalan, érzéki vagy érzéketlen.
Mozoghatsz benne egy síkon, és űzheted több síkon.
Megnyerheted, de el is vesztheted
Akárhogy teszel, még tart mindig játszanod kell,
Ez egy társasjáték és ez egyedül nem megy.
Megpróbálhatod. Léphetsz más helyett, róhatod a köreidet egyedül.
Vagy beállsz a sorba, és te is egy leszel a sok közül.
Választhatsz, de akármit teszel a te választásod lesz
Játszhatod tisztán, csalva, vagy megcsalatva.
De ismerned kell a játékszabályokat.
Ez a játék egyszer mindenkinek véget ér.
A vég a cél, a cél a vég.

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.05.15. 16:36:32

Ez az írásod gyönyörű! Gratulálok! Nagyon jól eltaláltad... majd a szívem szakadt, ahogy elolvastam... annyira ismerős volt...
süti beállítások módosítása